Palette Support

Kontakt Palettes support via onlineportalen i Freshdesk. Du skal have brugernavn og adgangskode parat.

Palettes support når du nemmest via onlineportalen i Freshdesk. Du skal bruge et brugernavn og en adgangskode til at logge på.

Få mest muligt ud af din løsning – brug vores support

Vi ønsker, at du får mest muligt ud af din softwareinvestering. Derfor stiller vi kompetente og engagerede supportmedarbejdere til rådighed. De hjælper dig med at bruge vores løsning bedst muligt.

Global supportfunktion med lokalt kontaktcenter

Palettes support er bemandet af systemspecialister, der har lang erfaring med Palette. Vi har en global supportafdeling med lokale medarbejdere. Det betyder, at din kontakt med supporten typisk er på dansk (medmindre du vælger et andet sprog). Samtidig har vi et globalt netværk af produktspecialister, der kan støtte hinanden ved behov og udveksle erfaringer. Vi tilbyder support på alle nordiske sprog samt på engelsk.

Norden er i front, når det drejer sig om elektronisk fakturaadministration. Så for os er det en selvfølge, at udviklingen af Palette skal finde sted her. Vores udviklingsafdeling arbejder i Sverige og er derfor tæt på vores største supportafdelinger og i nærheden af tusindvis af kunder, hvis der skulle dukke komplekse problemstillinger op, der kræver særlig sparring.

Kunde- og partnerportal

Alle vores kunder og partnere får adgang til Palettes kunde- og partnerportal i Freshdesk. Det er en portal, hvor vi har samlet information om vores løsning, fx:

● Brugsvejledning
● FAQ
● How-to-videoer
● Uddannelsesvideoer
● Webinar on-demand
● Brugerforum
● Teknisk dokumentation

Hvordan får jeg adgang til portalen?

Som ny kunde eller partner hos Palette får systemadministratorerne i første omgang information og egne brugerkonti til portalen. I kan bestille ekstra brugerkonti efter behov ved at lægge en forespørgsel hos supporten, som du finder i kunde- og partnerportalen i Freshdesk .

Lokal support og ekspertise

Helhedsansvar helt fra begyndelsen

Vores erfarne projektleder og implementeringskonsulenter støtter dig i integrationen af Palette og henviser dig efterfølgende til supportafdeling.

Støtte til effektivisering af processer

Vi er en global aktør, der tilbyder lokal support på flere forskellige sprog. I vores onlineportal kan du registrere sager døgnet rundt. Kontakt supporten

Customer Service Manager

Med vores CSM-tjeneste får du en dedikeret servicechef, der er systemspecialist, og som kan hjælpe dig med at tilpasse processerne til netop din virksomhed. Læs mere om CSM

Customer Service Manager

Vores CSM har omfattende viden om Palettes løsning, men også lang erfaring inden for effektivisering af økonomiske processer, projektledelse og konfiguration af software.

CSM bliver din dedikerede systemekspert

CSM fungerer som din dedikerede kontaktperson i Palettes organisation, når du har behov for hjælp eller rådgivning. Vores kunder skal kunne effektivisere deres interne processer optimalt, og her kan CSM hjælpe med vigtig viden og eksempler på “best practise”. Du har regelmæssige møder med din CSM, hvor du kan drøfte fremtidige udviklingsarbejder eller tilpasninger.

– og en ekstra ressource for dig!

CSM kan også fungere som projektleder ved større forandringer, fx tiltag til ny funktionalitet til en eksisterende løsning. CSM-tjenesten udformes i overensstemmelse med kundens ønsker og kan således have lidt forskelligt indhold. Nogle af vores kunder vil primært have rådgivning vedr. udnyttelse af systemet. Andre har brug for ekstra ressourcer med henblik på at gennemføre løbende ændringer og konfigurere systemet. CSM er en abonnementstjeneste, der skræddersys ud fra jeres ønsker og behov.

Customer Service Manager – fordele:

  • En dedikeret kontaktperson hos Palette
  • Seniorekspert til optimering af forretningsprocesser
  • Ekstra ressourcer til konfiguration af systemet
  • En tjeneste, der udformes efter dine ønsker

Vi har tilknyttet en Service Manager fra Palette, som assisterer os i optimeringen af systemet. Det har øget effektiviteten og sparet os for meget tid. Det er et godt koncept, som har lettet mit arbejde en del.

Özlem Sener
Systemansvarlig for Palette i Peab Fastighetsutveckling

Customer Service Manager

Skal du have eksperthjælp til at få mest muligt ud af Palette, eller har du brug for ekstra ressourcer til at få styr på systemkonfigurationen?