Palette for Microsoft
Dynamics NAV

Faktaark integration til Microsoft Dynamics NAV

Faktaark om integration til Microsoft Dynamics NAV

Udfyld dine oplysninger, så sender vi dig et uddybende faktaark om, hvordan vores integration mellem Palette og Navision fungerer. Palettes løsning af fakturahåndtering og purchase-to-pay er specialdesignet til integration i dit eksisterende økonomisystem.

EN NAV Integration sheet

Microsoft Dynamics NAV integration sheet download English form
  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Digital fakturahåndtering til Microsoft Dynamics NAV

Når du introducerer et digitalt fakturahåndteringssystem, falder behandlingstiden, mens kontrollen over hele processen øges. Risikoen for, at fakturaer går tabt, minimeres, og hele strømmen fra modtagelse via bogføring og certifikat til betaling går meget hurtigere. Forsinkede betalinger og påmindelsesgebyrer hører fortiden til. Alle fakturaer er lette at søge i, og du kan altid se nøjagtigt, hvor de befinder sog i organisationen.

Med vores integration med Microsoft Dynamics NAV bliver processen fuldt automatiseret.

Modtagelse og tolkning af fakturaer

Du kan vælge mellem tre muligheder, når det drejer sig om at indlemme fakturaen i processen:

  • Scanningscentral
  • Indscan selv fakturaer
  • E-faktura

I vores løsning til elektronisk fakturabehandling kan du se, hvilke leverandører der kan sende EDI-fakturaer, ligesom du automatisk kan overgå fra papirfaktura til elektronisk faktura.

Læs mere om valg af løsning til fakturascanning

Fakturaerne håndteres i Palette

Når fakturaerne er i systemet, følger de en forudbestemt workflow.

Godkendelsesflow

Du kan logge på Palette fra din computer, smartphone eller tablet. Her matches fakturaen mod den rette leverandør, konteres og godkendes. Systemet tilpasses jeres godkendelsesregler, og fakturaen kan opdeles i flere konteringsrækker og sendes til forskellige personer. De rette personer får adgang til onlinegodkendelse via deres webbrowser eller mobilenhed, uanset hvor de befinder sig.

Automatiser konteringen

En stor del af konteringsarbejdet kan automatiseres. Vi kan udlæse oplysningerne på din faktura og fremsætte forslag til konteringer, som du efterfølgende godkender eller ændrer – hvis behovet er til stede.

Integration til Microsoft Dynamics NAV

Når fakturaen er konteret og klar i Palette, så går den direkte over i økonomisystemet og er klar til betaling.

Enkel søgefunktion

Det er enkelt at følge fakturastatus og hente forskellige rapporttyper. Eftersom alla fakturaer gemmes digitalt, er de også søgbare i systemet.

Læs mere om fakturahåndtering

Automatiseret proces fra indkøb til betaling

Med en komplet løsning er det muligt at automatisere virksomhedens forskellige processer – fra indkøb til betaling af fakturaer, aftaler, indkøbsordre og udlæg. For hvert øjeblik, der automatiseres, højnes effektiviteten, hvilket bidrager til forøget kontrol og lønsomhed. Vi hjælper dig på vejen mod fuldstændig automatisering, således at du fremover kan nøjes med at bruge tid på de afvigelser, der opstår.

Læs mere om vores helhedsløsning for processen fra indkøb til betaling

Vejen til en mere effektiv hverdag

Reducer omkostningerne

Et moderne og skybaseret system til fakturabehandling reducerer omkostningerne med op til 80% og frigør mere tid til andet i jeres organisation.

Hurtigere arbejdsgang

Palette effektiviserer hele arbejdsgangen fra, at leverandørfakturaen kommer ind, til at den konteres og registreres i økonomisystemet.

Godkend fakturaer online

Med vores system opnår du enkelt adgang på og uden for kontoret. Godkend dine fakturaer på computeren, tabletten eller telefonen.