Fakturahåndtering til Navision ERP

Fakturahåndtering og purchase-to-pay i verdensklasse med en gnidningsfri Navision integration.

Fremtidssikret faktura-workflow til Navision løsninger

Palettes løsning til elektronisk fakturahåndtering er udformet, så den let kan integreres med ethvert eksisterende Navision økonomisystem. Med en standardintegration for Microsoft Dynamics NAV (Navision ERP) bliver det muligt at tage automatiseringen af dine leverandørfakturaer til næste niveau.

Dataudvekslingen mellem virksomhedssystemet og Palette sker i realtid, hvilket forenkler arbejdsprocesserne i økonomiafdelingen og sparer jer for meget tid.

Administrationen af leverandørfakturaer i virksomhedssystemet er ofte besværligt, og processen involverer meget manuelt arbejde. Derfor er det smart at investere i en skræddersyet løsning til fakturahåndtering, så arbejdsprocesserne bliver effektive, digitale og automatiserede.

”Vi er nu i stand til at optimere vores finansielle processer. Palettes realtidsrapportering forbedrer vores effektivitet. Vores virksomhed vil opnå besparelser på flere hundrede tusinde euro gennem automatisering.”

Pasi Vilhunen, CFO for Bravedo Group i Finland

Fordelene ved Navision integration til Palette

  • Du får større fleksibilitet i opsætningen af godkendelsesflowet
  • Det bliver enklere at kontrollere overholdelse af godkendelsesregler og prokura
  • Du kan lettere søge efter fakturaer
  • Du får en lavere håndteringsudgift pr. faktura
  • Du får en hurtigere håndteringstid
  • Dine transaktioner overføres automatisk til økonomisystemet
  • Du får en smidig integration til Microsoft Dynamics NAV ERP system

Vores Microsoft NAV Integration

Hentes fra Navision

  • Leverandører
  • Kontoplan
  • Projekt
  • Omkostningscenter
  • Objekter/dimensioner
  • Indkøbsordrer
  • Leveringer
  • Kvittering for bogføring af faktura
  • Momskoder

Overføres fra Palette til Navision:

  • Fuld kontering og bogføring af både omkostnings- og indkøbsordrefakturaer
  • Link til faktura i Palette
  • Periodisering
  • Anlæg

Elektronisk fakturahåndtering – helt kort

Palette er et tidssvarende system, der er forberedt til fremtidige krav – også som del af Navision løsninger. I kan godkende jeres fakturaer fra alle typer af enheder – også din telefon og tablet. Men hvorfor overhovedet godkende manuelt? Nu kan I skabe rammerne for automatisk kontering og godkendelse af tilbagevendende fakturaer. Med vores forskellige applikationer til tolkning af fakturaer får I en mere effektiv arbejdsdag, så I kan prioritere jeres tid bedre.

Læs mere om fakturahåndtering

Helhedsløsning for Purchase-to-Pay til Navision

Håndterer du et stort antal leverandørfakturaer hver måned? Din tid er knap og kostbar, og derfor automatiserer Palette alle dine fakturaer, aftaler og indkøbsordrer og sikrer udveksling af data med dit Navision ERP.

Med en samlet løsning er det muligt at automatisere virksomhedens forskellige processer – fra indkøb til betaling af fakturaer, aftaler og indkøbsordrer. For hver enkelt proces, der automatiseres, øger du effektiviteten. Det giver dig mulighed for mere kontrol og bedre lønsomhed. Vi hjælper dig hele vejen mod fuldstændig automatisering, så du fremover kun skal bruge tid på de afvigelser, der løbende forekommer.

Læs mere om purchase-to-pay

Læs mere om integration til Microsoft Dynamics NAV

Download faktaark om integration til Microsoft Dynamics NAV, og få mere at vide. Helt gratis!

Digital fakturahåndtering til Microsoft Dynamics NAV

Når du introducerer et digitalt fakturahåndteringssystem til dit ERP system Navision, reducerer du behandlingstiden, samtidig med at du får bedre kontrol over hele processen. Du minimerer risikoen for, at fakturaer går tabt, og hele workflowet fra modtagelse over bogføring og godkendelse til betaling går meget hurtigere. Du får en enkel Microsoft NAV integration.

Forsinkede betalinger og påmindelsesgebyrer er fortid. Alle fakturaer er lette at søge i, og du kan altid se nøjagtigt, hvor de befinder sig i organisationen. Med vores Dynamics NAV integration bliver processen fuldt automatiseret!

SE MERE

Modtagelse og tolkning af fakturaer

Du kan vælge mellem tre metoder til at få en faktura ind i Palette:

  • Scanningsbureau
  • Indscan selv fakturaer
  • E-faktura

I vores løsning til elektronisk fakturahåndtering kan du se, hvilke leverandører der kan sende EDI-fakturaer, ligesom du automatisk kan skifte fra papirfaktura til elektronisk faktura.

Læs mere om valg af løsning til fakturascanning

Sådan håndteres fakturaerne i Palette

Når fakturaerne er inde i systemet, følger de et forudbestemt workflow.

Godkendelsesflow

Du kan logge på Palette fra din computer, smartphone eller tablet. Her matches fakturaen automatisk mod den rette leverandør og konteres, så snart den er godkendt. Systemet tilpasses jeres godkendelsesregler, og fakturaen kan opdeles i flere konteringsrækker og sendes til forskellige personer til godkendelse. Dine kolleger kan godkende fakturaer online via deres webbrowser, smartphone eller tablet, uanset hvor de befinder sig.

Automatisering af kontering

En stor del af konteringsarbejdet kan automatiseres. Palette kan aflæse oplysningerne på dine fakturaer og komme med forslag til konteringer, som du efterfølgende godkender eller ændrer, hvis der er behov for det.

Integration til Microsoft Dynamics NAV

Når fakturaen er konteret og klar i Palette, så overføres den direkte til økonomisystemet (Navision ERP), hvor den ligger klar til betaling.

SKJUL

Er du klar til næste skridt?

Fortæl os, hvilke udfordringer I har.