Fakturahåndtering til Microsoft Dynamics NAV (Navision)

Fakturahåndtering og purchase-to-pay i verdensklasse med gnidningsfri integration med Navision.

Fremtidssikret faktura-workflow til Navision

Palettes løsning til elektronisk fakturahåndtering er udformet, så den let kan integreres med ethvert eksisterende økonomisystem. Med en standardintegration for Microsoft Dynamics NAV (Navision) bliver det muligt at tage automatiseringen af dine leverandørfakturaer til næste niveau.

Dataudvekslingen mellem virksomhedssystemet og Palette sker i realtid, hvilket forenkler arbejdsprocesserne i økonomiafdelingen og sparer jer for meget tid.

Administrationen af leverandørfakturaer i virksomhedssystemet er ofte besværligt, og processen involverer meget manuelt arbejde. Derfor er det smart at investere i en skræddersyet løsning til fakturahåndtering, så arbejdsprocesserne bliver effektive, digitale og automatiserede.

”Vi er nu i stand til at optimere vores finansielle processer. Palettes realtidsrapportering forbedrer vores effektivitet. Vores virksomhed vil opnå besparelser på flere hundrede tusinde euro gennem automatisering.”

Pasi Vilhunen, CFO for Bravedo Group i Finland

Fordelene ved at integrere Palette med Navision

  • Du får større fleksibilitet i opsætningen af godkendelsesflowet
  • Det bliver enklere at kontrollere overholdelse af godkendelsesregler og prokura
  • Du kan lettere søge efter fakturaer
  • Du får en lavere håndteringsudgift pr. faktura
  • Du får en hurtigere håndteringstid
  • Dine transaktioner overføres automatisk til økonomisystemet

Vores integration i Microsoft Dynamics NAV / Navision

Hentes fra Navision

  • Leverandører
  • Kontoplan
  • Projekt
  • Omkostningscenter
  • Objekter/dimensioner
  • Indkøbsordrer
  • Leveringer
  • Kvittering for bogføring af faktura
  • Momskoder

Overføres fra Palette til Navision:

  • Fuld kontering og bogføring af både omkostnings- og indkøbsordrefakturaer
  • Link til faktura i Palette
  • Periodisering
  • Anlæg

Elektronisk fakturahåndtering – helt kort

Palette er et tidssvarende system, der er forberedt til fremtidige krav. I kan godkende jeres fakturaer fra alle typer af enheder – også din telefon og tablet. Men hvorfor overhovedet godkende manuelt? Nu kan I skabe rammerne for automatisk kontering og godkendelse af tilbagevendende fakturaer. Med vores forskellige applikationer til tolkning af fakturaer får I en mere effektiv arbejdsdag, så I kan prioritere jeres tid bedre.

Læs mere om fakturahåndtering

Helhedsløsning for Purchase-to-Pay til Navision

Håndterer du et stort antal leverandørfakturaer hver måned? Din tid er knap og kostbar, og derfor automatiserer Palette alle dine fakturaer, aftaler og indkøbsordrer.

Med en samlet løsning er det muligt at automatisere virksomhedens forskellige processer – fra indkøb til betaling af fakturaer, aftaler og indkøbsordrer. For hver enkelt proces, der automatiseres, øger du effektiviteten. Det giver dig mulighed for mere kontrol og bedre lønsomhed. Vi hjælper dig hele vejen mod fuldstændig automatisering, så du fremover kun skal bruge tid på de afvigelser, der løbende forekommer.

Læs mere om purchase-to-pay

Læs mere om integration til Microsoft Dynamics NAV

Download faktaark om integration til Microsoft Dynamics NAV, og få mere at vide. Helt gratis!

Digital fakturahåndtering til Microsoft Dynamics NAV

Når du introducerer et digitalt fakturahåndteringssystem, reducerer du behandlingstiden, samtidig med at du får bedre kontrol over hele processen. Du minimerer risikoen for, at fakturaer går tabt, og hele workflowet fra modtagelse over bogføring og godkendelse til betaling går meget hurtigere.

Forsinkede betalinger og påmindelsesgebyrer er fortid. Alle fakturaer er lette at søge i, og du kan altid se nøjagtigt, hvor de befinder sig i organisationen. Med vores integration til Microsoft Dynamics NAV bliver processen fuldt automatiseret!

SE MERE

Modtagelse og tolkning af fakturaer

Du kan vælge mellem tre metoder til at få en faktura ind i Palette:

  • Scanningsbureau
  • Indscan selv fakturaer
  • E-faktura

I vores løsning til elektronisk fakturahåndtering kan du se, hvilke leverandører der kan sende EDI-fakturaer, ligesom du automatisk kan skifte fra papirfaktura til elektronisk faktura.

Læs mere om valg af løsning til fakturascanning

Sådan håndteres fakturaerne i Palette

Når fakturaerne er inde i systemet, følger de et forudbestemt workflow.

Godkendelsesflow

Du kan logge på Palette fra din computer, smartphone eller tablet. Her matches fakturaen automatisk mod den rette leverandør og konteres, så snart den er godkendt. Systemet tilpasses jeres godkendelsesregler, og fakturaen kan opdeles i flere konteringsrækker og sendes til forskellige personer til godkendelse. Dine kolleger kan godkende fakturaer online via deres webbrowser, smartphone eller tablet, uanset hvor de befinder sig.

Automatisering af kontering

En stor del af konteringsarbejdet kan automatiseres. Palette kan aflæse oplysningerne på dine fakturaer og komme med forslag til konteringer, som du efterfølgende godkender eller ændrer, hvis der er behov for det.

Integration til Microsoft Dynamics NAV

Når fakturaen er konteret og klar i Palette, så overføres den direkte til økonomisystemet, hvor den ligger klar til betaling.

SKJUL

Kundecases

Sportmaster automatiserer deres Purchase to Pay-processer med Palette
Founded in 1979, SPORTMASTER is Denmark’s leading chain of sporting goods retailers.
Hartela automates the purchase-to-pay process with Palette
Hartela is a Finnish family-run business established in 1942, specializing in building homes, offices and industrial buildings.
Clas Ohlson Automates AP with Palette
One of Sweden’s best-known retailers, Clas Ohlson, operates around 200 physical stores in Sweden, Finland, Norway, Germany, and England.

Er du klar til næste skridt?

Fortæl os, hvilke udfordringer I har.