Kontraktstyring
Få en enklere og hurtigere kontraktstyring. Match tilbagevendende fakturaer automatisk, og få notifikationer, når en kontrakt skal opsiges eller fornyes.
Få en enklere og hurtigere kontraktstyring. Match tilbagevendende fakturaer automatisk, og få notifikationer, når en kontrakt skal opsiges eller fornyes.
Vores løsning til kontraktstyring kan sammenlignes med en elektronisk kontraktdatabase, som altid er tilgængelig og søgbar. Med en fleksibel ansvars- og rollefordeling kan du bestemme, hvem der må se hvad, og hvordan I håndterer notifikationer vedrørende kritiske datoer i kontrakten.
Når en kontrakt er let tilgængelig i hele organisationen bliver både compliance og effektiviteten forbedret.
“Kontraktløsningen hjælper os med at holde styr på tilbagevendende fakturaer med automatisk matchning med kontrakterne. Det forbedrer håndtering af fakturaer fra et og samme sted, hvilket har effektiviseret vores arbejdsflow, samtidig med at vi kontinuerligt arbejder med at forbedre processen.”
Rene Faurskov, Finance Manager i Sportmaster Danmark
Virksomheder har i gennemsnit 15-25 % tilbagevendende fakturaer hver måned, som kan konverteres til kontrakter. Med Palettes løsning til kontraktstyring og kontrakter, behøver I ikke spilde tid på at godkende de samme fakturaer måned efter måned.
Vores kontraktstyringssystem matcher, kontrollerer og håndterer alle tilbagevendende fakturaer knyttet til en specifik kontrakt. Du kan også selv generere tilbagevendende fakturaer, fx via selvfakturering.
Bedre tilgængelighed
Med vores løsning får du let adgang både på og uden for kontoret. Godkend dine fakturaer på computer, tablet eller mobil.
Mere effektive processer
Et tidssvarende og effektivt system til automatiseret fakturahåndtering fra leverandører reducerer omkostningerne og skaber mere tid.
Større kontrol
Umiddelbar kontrol over alle fakturaer uanset status giver dig godt overblik, hurtigere godkendelsesflow og smidigere månedsafslutninger.
Fortæl os om jeres udfordringer.