Regnskabschef: Modernisér din økonomiafdeling

Elektronisk fakturahåndtering handler ikke kun om at effektivisere håndteringen af leverandørfakturaer. Ved at digitalisere og automatisere jeres bogholderi får I endnu bedre kontrol og forbedret afrapportering.

250.000+ brugere

Mere end 2.500 kunder over hele verden

Nem håndtering af leverandørfakturaer til AX og Dynamics 365

Få en hurtigere proces og et bedre overblik

Med en digital og automatiseret fakturahåndteringsproces får du komplet overblik over godkendelsesflowet. Med Palettes løsning kan du altid nemt at finde ud af, hvor fakturaerne er i processen – uanset deres status.

Med rapportfunktionen kan du hurtigt få en oversigt over de fakturaer, der ligger til godkendelse, og hvilke der nærmer sig forfaldsdato. Du bliver opmærksom på flaskehalse, inden de opstår, og du får mere tid til at udvikle dine rutiner og medarbejdere.

Skab foruddefinerede godkendelsesflows, så fakturaerne automatisk lander hos de rigtige godkendere. Palette understøtter periodiske fakturaer, komplekse momsregler og projekthåndtering.

Få et brugervenligt system

Med Palette får hele organisationen adgang til et brugervenligt interface til at håndtere jeres fakturaer og indkøbsordrer. Systemet er intuitivt og enkelt at bruge, uanset om du er bag computeren eller på mobilen.

Søgbarhed og transparens

Alle fakturaer er søgbare i Palette uanset status. Du opdager let  flaskehalse i processen.

Godkend fakturaer online

Du har enkel adgang både på og og udenfor kontoret. Dine medarbejdere kan godkende fakturaer fra computer eller mobil.

Hurtigere arbejdsflow

Automatiseret flow fra at fakturaen kommer til kontering, godkendelse og registrering i økonomisystemet.

Mere automatisering?

Intet problem! Palette har ekstramoduler for indkøb, kontrakthåndtering og ordrematching.

Smidig integration med jeres økonomisystem

Integration med Dynamics AX

Få fordel af vores smidige integration med AX. Indkøbsordrerne fra AX importeres i Palette, hvor fakturamatchning og godkendelse klares helt automatisk.

Integration med Dynamics NAV

Integrér Palette med Navision, og tag automatiseringen af jeres leverandørfakturaer til næste niveau. Dataflowet mellem systemerne sker i realtid.

Integration med Business Central

Palette kommer med en standardintegration med Dynamics 365 Business Central. Fakturadata udveksles mellem systemerne i realtid.

Integration med D365FO

Få fordel af vores smidige integration med D365 for Finance and Operations. Indkøbsordrerne importeres i Palette, hvor fakturamatchning og godkendelse klares helt automatisk.

Tolkning af fakturaer

E-faktura er den mest effektive måde at modtage og overføre fakturainformation til Palette. Men også andre formater såsom scannede papirfakturaer og PDF indlæses og tolkes automatisk.
Læs mere

Effektivt godkendelsesflow

Fakturaerne distribueres via et forudbestemt godkendelsesflow til gennemsyn og godkendelse. Godkenderne kan gennemse og godkende direkte i mail eller på mobilen.

Fakturamatchning

Med Palettes avancerede matchningsfunktion kan mange fakturaer automatisk matches op mod indkøbsordrer eller kontrakter, så de kan sendes direkte til betaling uden manuel håndtering.

Automatisk fakturamatchning
Kunde og partner portal for support by Palette

Hjælp og support

På vores kundeportal ligger der digitale uddannelsesvideoer, FAQ og diskussionsforum. Vi er en global virksomhed med lokal support på dansk.

Fakturaflowet i Palette giver et klart billede af, hvor fakturaerne kommer fra, og hvor de er på vej hen, hvilket er utroligt fordelagtigt i forhold til regnskabet. Takket være det grafiske godkendelsesflow er det nemt for alle i organisationen at få styr på fakturaerne og fart på håndteringen.

Eva Petré Rege, Regnskabschef hos Coor Service Management

Coor skiftede til et nyt, tidssvarende fakturahåndteringssystem

Coor Service Management er en af Nordens førende facility management-leverandører, som i årevis led under komplicerede processer i deres regnskabsafdeling. De besluttede at udskifte deres tidligere system med Palettes fakturahåndteringssystem.

Er du klar til næste skridt?

Fortæl os om jeres udfordringer.

Få en automatiseret fakturaproces 2.0

Når I fjerner manuelle og rutineprægede arbejdsopgaver fra økonomiafdelingen, frigøres tid til strategisk arbejde, som skaber forretningsmæssig værdi til hele organisationen. Mange af vores hurtigtvoksende kunder har erfaret, at antallet af fakturaer er steget markant, uden at de har været nødsaget til at øge antallet af medarbejdere i kreditorbogholderiet.

Med en tidssvarende løsning til fakturahåndtering bliver det fuldt ud muligt at måle håndteringstiden pr. faktura og pr. medarbejder. Ved hjælp af rapporter over, hvor mange fakturaer der cirkulerer i flowet og deres status, bliver det enklere at prioritere arbejdet op til det månedlige regnskab.

Digitalisér kontrakter og indkøb
Mange af vores kunder er begyndt at automatisere deres håndtering af leverandørfakturaer med muligheden for efterfølgende også at inkludere kontrakter og indkøb.

Med Palettes kontraktmodul får I et digitalt arkiv med automatiske notifikationer, når en kontrakt skal genforhandles eller opsiges. Periodiske fakturaer matches med kontrakterne og skal aldrig håndteres manuelt – kun ved afvigelser. Læs mere om kontrakthåndtering

Godkend indkøbet i stedet for fakturaen
Med Palettes indkøbsmodul får I mulighed for at digitalisere de indirekte indkøb. Erfaringsmæssiget er der mange penge at spare ved at styre indkøb fra prioriterede leverandører. Desuden får I mulighed for at godkende indkøbsordren, inden bestillingen gennemføres. Det giver øget kontrol over indkøb og omkostninger. Når fakturaen kommer, er det ofte for sent at annullere eller ændre en bestilling. Læs mere om indirekte indkøb på vores blog