Bogholderi: Automatisér leverandørfakturaer

Håndterer du et stort antal leverandørfakturaer hver måned? Vi ved, at din tid er kostbar, og derfor automatiserer vi virksomhedens samlede flow for fakturaer, kontrakter og indkøbsordrer. Med et brugervenligt system bliver det nemt for alle at godkende fakturaerne rettidigt.

250.000+ brugere

Mere end 3.500 kunder over hele verden

Få en mere effektiv hverdag

Et digital og automatiseret fakturaflow gør, at I får et komplet overblik over jeres processer, så I let kan identificere flaskehalse. Når godkendelsesprocessen glider, bliver der tid til mere værdiskabende arbejde.

Vores system modtager og indlæser fakturaerne i forskellige formater: papirfakturaer, PDF og e-fakturaer. Fakturaerne distribueres automatisk ud fra et forudbestemt godkendelsesflow. Du kan søge efter alle fakturaer i systemet uanset deres status.

Med rapportfunktionen kan du hurtigt få information om de fakturaer, der ligger til godkendelse, og dem der nærmer sig forfaldsdato.

Få et brugervenligt system

Med Palette får hele din organisation adgang til et brugervenligt system til at håndtere jeres fakturaer og indkøbsordre. Løsningen er intuitiv og nem at bruge, uanset om du er på computer eller mobil.

Søgbarhed

Alle fakturaer er søgbare i Palette uanset status. Du fjerner risikoen for, at fakturaer forsvinder.

Godkend online

Let adgang for alle medarbejdere. Du kan godkende fakturaer på computer, i mail eller på mobil.

Automatiske notifikationer

Systemet sender notifikationer til de personer, der har fakturaer til godkendelse.

Hurtigere arbejdsflow

Hele flowet fra, at fakturaen kommer til kontering, sendes til godkendelse og registreres i økonomisystemet, automatiseres.

Smidig integration med jeres økonomisystem

Integration med Dynamics AX

Få fordel af vores smidige integration med AX. Indkøbsordrerne fra AX importeres i Palette, hvor fakturamatchning og godkendelse klares helt automatisk.

Integration med Dynamics NAV

Integrér Palette med Navision, og tag automatiseringen af jeres leverandørfakturaer til næste niveau. Dataflowet mellem systemerne sker i realtid.

Integration med Business Central

Palette kommer med en standardintegration med Dynamics 365 Business Central. Fakturadata udveksles mellem systemerne i realtid.

Integration med D365FO

Få fordel af vores smidige integration med D365 for Finance and Operations. Indkøbsordrerne importeres i Palette, hvor fakturamatchning og godkendelse klares helt automatisk.

Fakturascanning

Palette accepterer fakturaer i forskellige formater: Scannede papirfakturaer, PDF og e-faktura. Fakturainformationen indlæses og tolkes automatisk, og du får link til den oprindelige faktura.

Effektivt godkendelsesflow

Fakturaerne sendes til gennemsyn og godkendelse ud fra et forudbestemt godkendelsesflow. Du kan altid se, hvor fakturaen kommer fra, og hvor den er på vej hen. Du kan godkende direkte i mail eller på mobil.

Fakturamatchning

Med Palettes avancerede matchningsfunktion kan mange fakturaer automatisk matches op mod indkøbsordrer eller kontrakter, så de kan sendes direkte til betaling uden manuel håndtering.

Automatisk fakturamatchning
Kunde og partner portal for support by Palette

Hjælp og support

På vores kundeportal ligger der digitale uddannelsesvideoer, FAQ og diskussionsforum. Vi er en global virksomhed med lokal support på dansk.

Fakturaflowet i Palette giver et klart billede af, hvor fakturaerne kommer fra, og hvor de er på vej hen, hvilket er utroligt fordelagtigt i forhold til regnskabet. Takket være det grafiske godkendelsesflow er det nemt for alle i organisationen at få styr på fakturaerne og fart på håndteringen.

Eva Petré Rege
Regnskabschef hos Coor Service Management

Coor skiftede til et nyt, tidssvarende fakturahåndteringssystem

Coor Service Management er et af Nordens førende facililty management-leverandør, som i årevis havde udfordringer med komplekse processer i regnskabsafdelingen. De besluttede sig for at udskifte deres tidligere system med Palettes fakturahåndteringssystem.

Er du klar til næste skridt?

Fortæl os om jeres udfordringer.

Spar tid og penge i hele organisationen

Ved at implementere en tidssvarende løsning for elektronisk fakturahåndtering effektiviserer du arbejdet med accounts payable  og kreditorer markant. Du fjerner de manuelle rutineopgaver, når alle fakturainformationer indlæses automatisk. Godkendelsesflowet automatiseres, og systemet sender notifikationer ud. Via integration mellem systemerne overføres de godkendte fakturaer til betaling i økonomisystemet.

Her kan du læse mere om integration til økonomisystemet

Men det er ikke kun kreditorbogholderen, der sparer tid med elektronisk fakturahåndtering. Andre funktioner i økonomiafdelingen får automatisk hjælp fra systemet, fx til hurtigt at udskrive rapporter over kommende udgifter eller i form af bedre underliggende data.

Når det handler om håndtering af leverandørfakturaer i en virksomhed, er der ofte mange godkendere. De får også en enklere hverdage, når de får adgang til et digitalt system til fakturahåndtering. Mobil adgang og fakturagodkendelse direkte i en mail er at typisk meget værdsatte funktioner.

For chefer og medarbejdere med budget- eller projektansvar kan det være en stor fordel at kunne finde gamle fakturaer. Når I alle nemt kan søge i jeres fakturahistorik med et par klik, reduceres mængden af spørgsmål til og support fra økonomifunktionen.

Det digitale arkiv over fakturaer og transaktioner forenkler desuden revisionen. Det er hurtigt at finde alle bilag og kvitteringer via søgefunktionen i fakturahåndteringssystemet – selv for en ekstern revisor.