Helhedsløsning til purchase-to-pay

Håndterer du et stort antal leverandørfakturaer hver måned? Vi ved, at din tid er kostbar. Af samme årsag automatiserer vi alle virksomhedens faktura-, aftale-, indkøbsordre og udlægsstrømme.

Mere effektiv helhedsløsning

Bedre struktur til dine leverandørfakturaer

Automatiser fakturahåndteringen ved at lade systemet matche fakturaer mod indkøbsordre eller kontrakter. Tag hånd om afvigelser, og få mere tid til kvalificeret arbejde.

Spar tid og penge for hele organisationen

Med det rette system bliver det enklere for både chefer og medarbejdere at tage hånd om indkøb, fakturering og udlæg. Samtidigt mindskes administrationen hos økonomi- og indkøbsafdelingerne.

Øget kontrol og lavere omkostninger

Når hele processen automatiseres, bliver det enklere at købe de rette varer, fra den rette leverandør og til den rette pris. Attester indkøbsordren i stedet for fakturaen, og opnå komplet omkostningskontrol, før købet finder sted!

Purchase-to-pay automation

Automatiseret proces fra indkøb til betaling

Med en komplet løsning er det muligt at automatisere virksomhedens forskellige processer – fra indkøb til betaling af fakturaer, aftaler, indkøbsordre og udlæg. For hvert øjeblik, der automatiseres, højnes effektiviteten, hvilket bidrager til forøget kontrol og lønsomhed. Vi hjælper dig på vejen mod fuldstændig automatisering, således at du fremover kan nøjes med at bruge tid på de afvigelser, der opstår.

Lavere omkostninger med et system til purchase-to-pay

Det er en stor fordel at kunne granske og attestere indkøbsordrerne i stedet for først at skulle afvente og godkende købet, når fakturaen kommer. I dette tilfælde er det oftest for sent at undgå omkostningen. Med et brugervenligt system til purchase-to-kan du styre indkøbene i retning mod udvalgte leverandører, hvilket reducerer både omkostninger og spildtid til indkøbsprocessen. Samtidigt mindskes administrationen for indkøbsafdelingen, der i stedet kan bruge tiden til at forhandle aftaler og rabatter på plads.

Læs mere
Vi var på udkig efter en fleksibel purchase-to-pay-løsning i form af et system, der kunne hjælpe os med indkøb og sikre leverandørloyalitet, men som også kunne leve op til vores interne attesteringsbestemmelser.

Eva Petré Rege, reskontrochef, Coor Service Management

Palettes dashboard giver det fulde overblik

Bedre analyser med korrekte underliggende data

Når indkøb og fakturaadministration digitaliseres bliver en stor mængde data tilgængelig. Ved hjælp af avanceret funktionalitet til analyse og rapportering er det nemt at arbejde med de nøgletal, som udvikler din virksomhed.

Eksempler på information, der nemt kan plukkes ud via Palettes instrumentpanel, er indkøbsomkostninger pr. leverandør, gennemsnitlig administrationstid for fakturaer, andel af e-fakturaer og gennemsnitlig kredit- og betalingstid. Rapporterne hentes nemt frem med nogle få klik, og data præsenteres i realtid.

Skytjeneste eller lokal installation

Palettes løsninger tilbydes som skytjeneste men kan også installeres hos dig efter behov. Stadig flere vælger i dag at automatisere deres forretningsprocesser i skyen. Med en skytjeneste får du en omkostningseffektiv, sikker og skalerbar løsning, og du slipper for at skulle investere i hardware. Drift, vedligeholdelse og opgraderinger medfølger og udføres af Palettes tekniske specialister.

Vores skyløsning til purchase-to-pay indeholder alle de funktioner, der er nødvendige for at kunne automatisere hele processen, men du betaler kun for de dele, du benytter. Du kan i ro og mag nemt automatisere fakturaadministrationen og derefter sammenkoble løsningen til indkøb og aftaler.

 

Mere om omkostningsanalyser

Integrationer

Palette passer perfekt ind i jeres eksisterende økonomisystem.
Agresso
xledger
e-conomic logo
Sage 200
Visma Admin
Visma eAccounting
Visma Business
SAP Business One
SAP
Netsuite
Hogia
Mamut
Maconomy
Biljant
iScala
Jeeves
Garp
Navision
Fortnox
Axapta
IFS logo