Elektronisk fakturahåndtering til Navision

Fakturahåndtering og purchase-to-pay i verdensklasse med Palettes smidige integration

Quote from Palette customer
Vi er nu i stand til at optimere vores finansielle processer, og realtidsrapportering forbedrer vores interne effektivitet. Virksomheden vil opnå besparelser på flere hundrede tusinde euro gennem automatisering.

Pasi Vilhunen, CFO for Barona Group i Finland

Fordele ved at integrere Palette til Microsoft Dynamics Navision

Moderne faktura-workflow til Navision

Palettes løsning til elektronisk fakturahåndtering er udformet, så det let kan integreres med ethvert eksisterende økonomisystem. Med en standardsintegration for Microsoft Dynamics Navision bliver det muligt at tage automatiseringen af dine leverandørfakturaer til næste niveau.

Datastrømme mellem virksomhedssystemet og Palette finder sted i realtid, hvilket forenkler arbejdsprocesserne i økonomiafdelingen og sparer jer for meget tid.

Administration af leverandørfakturaer i virksomhedssystemet er ofte besværligt og involverer meget manuelt arbejde. Derfor er det smart at investere i en nicheløsning til fakturahåndtering. Så bliver arbejdet effektivt, digitalt og automatiseret.

Fordelene ved at integrere Palette til Navision

  • Du får større fleksibilitet i opsætningen af godkendelsesflowet
  • Det bliver enklere at kontrollere overholdelse af godkendelsesregler og prokura
  • Du kan lettere søge efter fakturaer
  • Du får en lavere håndteringsudgift pr. faktura
  • Du får en hurtigere håndteringstid
  • Dine transaktioner overføres automatisk til økonomisystemet
Integration i Navision

Integration i Navision

Hentes fra økonomisystemet

  • Leverandører
  • Kontoplan
  • Projekt
  • Omkostningscenter
  • Objekter/dimensioner
  • Indkøbsordrer
  • Leveringer
  • Kvittering for bogføring af faktura
  • Momskoder

Data som overføres fra Palette til Navision:

  • Fuld kontering og bogføring af både omkostnings- og indkøbsordrefakturaer
  • Link til faktura i Palette
  • Periodisering
  • Anlæg

Download vores faktaark og læs mere om integrationen til Navision. Faktaarket er på engelsk.

Faktaark Navision integration
Purchase-to-pay automation

Elektronisk fakturahåndtering – en oversigt

Palette er et moderne system, der er velforberedt til fremtidens krav. Godkende jeres fakturaer fra alle typer af enheder – fra din telefon til din tablet. Hvorfor overhovedet godkende? Skab et regelsæt for automatisk kontering og godkende af tilbagevendende fakturaer. Med vores forskellige tjenester til tolkning af fakturaer får I tid til en mere rolig og bedre investeret arbejdstid.

Læs mere om fakturahåndtering

Helhedsløsning til purchase-to-pay for Navision

Håndterer du et stort antal leverandørfakturaer hver måned? Vi ved, at din tid er kostbar. Af samme årsag automatiserer vi alle virksomhedens faktura-, aftale- og indkøbsordre.

Med en komplet løsning er det muligt at automatisere virksomhedens forskellige processer – fra indkøb til betaling af fakturaer, aftaler og indkøbsordre. For hvert øjeblik, der automatiseres, højnes effektiviteten, hvilket bidrager til forøget kontrol og lønsomhed. Vi hjælper dig på vejen mod fuldstændig automatisering, således at du fremover kan nøjes med at bruge tid på de afvigelser, der opstår.

Læs mere om purchase-to-pay