Fakturahåndtering med Palette

Fremtidens fakturahåndtering er her nu! Automatiser leverandørfakturaerne med Palette, så du kan opnå bedre kontrol, hurtigere processer og reduceret manuel håndtering.

Vejen til en mere effektiv hverdag

Reducer omkostningerne

% Et moderne og skybaseret effektivt system til fakturaadministration reducerer omkostningerne med op til og frigør mere tid til andet i jeres organisation.

Hurtigere arbejdsgang

Palette effektiviserer hele arbejdsgangen fra, at leverandørfakturaen kommer ind, til at den konteres og registreres i økonomisystemet.

Attester fakturaer online

Med vores system opnår du enkelt adgang på og uden for kontoret. Attester dine fakturaer på computeren, tabletten eller telefonen.

Sådan fungerer moderne fakturahåndtering

Sådan fungerer moderne fakturahåndtering

  1. 1

    Indlæsning af fakturainformation

    Oplysningerne på fakturaen tolkes og indlæses automatisk, uanset om fakturaen er i fysisk eller digitalt format.

  2. 2

    Kontering og automatisering

    Ved modtagelsen konteres fakturaen og den ønskede godkendelsesproces dannes. Fakturaer, der matches mod kontrakt eller indkøbsordre, overgår automatisk til betaling.

  3. 3

    Integration i økonomisystemet

    Faktura og leverandør kontrolleres mod et register i økonomisystemet og overgår automatisk til betaling efter slutattestering.

Elektronisk fakturahåndtering - vejledning
Med Palette vil vi kunne fordoble antallet af fakturaer uden behov for ansættelse af mere personale!

Finn Rune Kristiansen, CFO på 4Service i Norge

Fakturahåndtering med Palette

Automatiseret fakturahåndtering har mange fordele

Når man indfører et digitalt system til fakturaadministration, reduceres administrationstiden, samtidigt med at kontrollen over hele processen styrkes. Risikoen for, at fakturaer går tabt, minimeres, og hele processen fra modtagelse til kontering og attest til betaling går betydeligt hurtigere. Forsinkede betalinger og påmindelsesgebyrer bliver en sags blot. Det er nemt at søge blandt alle fakturaer, og du kan altid se, nøjagtigt hvor i organisationen de befinder sig, og hvilken status de har.

Brugervenligt system

Det er hurtigt at komme i gang og arbejde med vores løsning til leverandørfakturaadministration. Brugergrænsefladen er intuitiv, og det er nemt at forstå, hvad man skal gøre for at kontere og godkende en faktura. Det er vigtigt, eftersom mange forskellige funktioner og roller inden for virksomheder kommer til at bruge systemet. Med Palette kan du logge på, uanset hvor du befinder dig – fra computer, tablet eller mobilenhed. At kunne søge i og attestere fakturaer direkte fra mobilenheden er åbenlyst en stor fordel, der påskønnes af mange.

Se flere fordele

Integrationer

Palette passer perfekt ind i jeres eksisterende økonomisystem.
Agresso
xledger
e-conomic logo
Sage 200
Visma Admin
Visma eAccounting
Visma Business
SAP Business One
SAP
Netsuite
Hogia
Mamut
Maconomy
Biljant
iScala
Jeeves
Garp
Navision
Fortnox
Axapta
IFS logo
Yderligere muligheder:

Kontrakt

Kontrakthåndtering med bedre kontrol, hurtigere flow og mindsket manuel håndtering. Gør kontrakter og dokumenter søgbare med vores digitale kontraktdatabase.

Bestillinger

Effektivisér indkøbsprocessen ved at købe de rette varer, fra den rette leveradører til den rette pris. Få kontrol over de indirekte omkostninger allerede idag.

E-faktura

Modtag e-fakturaer direkte i Palettes løning, så bliver håndteringen af leverandørfakturaerne endnu mere effektiv. På indkøbssiden får I mere anvendelig data.

Ordermatching

Med automatisk ordrematching knyttes leverandørfakturaen til den rette indkøbsordre uden manuel håndtering.

Attest og afvigelseshåndtering

Automatisér selskabets leverandørfakturaer med palette. Godkend kun afvigelserne og spar masser af tid i økonomi- og indkøbsafdelingerne.

Omkostningsanalyse

Med vores værktøj til omkostningsanalyse får I svaret på, hvad I behøver for at opnå en højere omkostningseffektivitet.