Fakturahåndtering til revisionsfirmaer

Palette effektiviserer håndteringen af leverandørfakturaer for jer og jeres kunder. I får alle kunder samlet i et system og kan let vælge, hvilken kunde I vil arbejde med. Med blot ét log-in får du adgang til alle de virksomheder, I har koblet til vores løsning.

250.000+ brugere

Mere end 3.500 kunder over hele verden

Få sikker fakturahåndtering i skyen

Ved hjælp af Palettes Cloud-baserede løsning kan I automatisere fakturaindlæsning og kontering for jeres revisionskunder. Arbejdet bliver sikrere og hurtigere, når I kan godkende via webadgang fra computer, tablet eller mobil.

Vores brugerinterface er enkelt og intuitivt, hvilket gør det let for personer fra forskellige typer af virksomheder at godkende deres fakturaer.

Palette har mere end 25 års erfaring med elektronisk fakturahåndtering, og vores system er udviklet med brugerne i fokus. Nu har vi over 200.000 brugere i 25+ lande verden over, som alle har fået en mere effektiv håndtering af deres leverandørfakturaer takket være vores tidssvarende løsning.

Saml alle kunder i et system

Du kan integrere Palette med markedets mest udbredte økonomisystemer. Som virksomhed kan I derfor administrere alle jeres kunders bogføring i samme system, uanset hvilket bogføringsprogram kunden anvender.

Komplet overblik

I vores dashboard har du en oversigt over samtlige kunders fakturaer i arbejdsflowet. Det letter arbejdet med årsregnskabet.

Cloud-baseret og skalerbart

Vores Cloud-tjeneste kan nemt tilpasses jeres behov i dag – og i morgen.

Interface på ti sprog

Vores brugervenlige interface er tilgængeligt på 10+ sprog.

Flere lande, valutaer og skatteregler

Vores løsning håndterer flere lande, valutaer samt skatte- og momsregler.

Smidig integration med jeres økonomisystem

Integration med Dynamics AX

Få fordel af vores smidige integration med AX. Indkøbsordrerne fra AX importeres i Palette, hvor fakturamatchning og godkendelse klares helt automatisk.

Integration med Dynamics NAV

Integrér Palette med Navision, og tag automatiseringen af jeres leverandørfakturaer til næste niveau. Dataflowet mellem systemerne sker i realtid.

Integration med Business Central

Palette kommer med en standardintegration med Dynamics 365 Business Central. Fakturadata udveksles mellem systemerne i realtid.

Integration med D365FO

Få fordel af vores smidige integration med D365 for Finance and Operations. Indkøbsordrerne importeres i Palette, hvor fakturamatchning og godkendelse klares helt automatisk.

Fakturascanning

Palette modtager fakturaer i flere forskellige formater. Scannede papirfakturaer, PDF og e-faktura. Fakturainformationen indlæses og tolkes automatisk. Link til den originale faktura er en del af godkendelsesflowet.

Godkendelsesflow

Palette distribuerer fakturaerne i jeres kunders foruddefinerede godkendelsesflow på baggrund af projekt, leverandør, omkostningscenter og beløb. Det er let at tilføje personer i godkendelsesflowet efter behov.

Automatisk fakturamatchning

Lad systemet matche fakturaer med indkøbsordrer, kontrakter eller leverancer. Hundredvis af fakturalinjer kan matches på få sekunder, hvilket sparer masser af tid for regnskabsafdelingen.

Automatisk fakturamatchning
Kunde og partner portal for support by Palette

Partnerportal og support

På vores partnerportal finder du digitale uddannelsesvideoer, FAQ og diskussionsforum. Vi er en global virksomhed med lokal support, hvor vores supportspecialister også taler både dansk og engelsk.

Fakturaflowet i Palette viser tydeligt, hvor fakturaerne kommer fra, og hvor de er på vej hen, hvilket er en stor fordel i forbindelse med årsregnskabet. Takket være det grafiske godkendelsesflow er det enkelt for alle i organisationen både at få styr på fakturaer og højt tempo på håndteringen.

Eva Petré Rege
Regnskabschef i Coor Service Management

Coor skiftede til et nyt, tidssvarende fakturahåndteringssystem

Coor Service Management er en førende facility management-leverandør i Norden, som i årevis led under komplicerede processer i regnskabsafdelingen. De besluttede at udskifte deres tidligere system med Palettes automatiske fakturahåndteringssytem.

Er du klar til næste skridt?

Fortæl os om jeres udfordringer.

Effektivisér for jeres kunder

Palette automatiserer håndteringen af jeres levarandørfakturaer ved at fjerne tidskrævende og manuelle arbejdsopgaver. Et effektivt leverandørfakturasystem sænker omkostningerne og giver mere tid til andet – både for jer og jeres kunder.

Når håndteringen bliver smidigere for jeres regnskabskonsulenter , kan I øge antallet af kunder uden at ansætte flere medarbejdere.

Med vores webbaserede interface kan godkenderne hos virksomhedskunderne godkende fakturaer direkte i mail eller på mobilen. Resultatet er et hurtigere godkendelsesflow, smidigere månedsafslutninger og mindre administration.

Alle jeres kunders fakturaer er søgbare i Palette, selv efter at betalingsinformationen fra deres økonomisystem er registreret . Med et par klik kan du let at finde en transaktion frem, hvis der er behov for det. Hele godkendelsesprocessen er dokumenteret sammen med evt. nødvendige kvitteringer og bilag.

Bliv partner med Palette Software
I dag tilbyder vi to produktlinjer, som er tilpasset forskellige segmenter inden for elektronisk fakturahåndtering. Læs mere om at være partner med Palette Software på vores Partnerweb