Hvorfor bruge Palette?
Bedre tilgængelighed
Med vores løsning opnår du enkelt adgang på og uden for kontoret. Attester dine fakturaer på computeren, tabletten eller mobilenheden.
Mere effektive processer
Et moderne og effektivt system til administration af leverandørfakturaer reducerer omkostningerne og frigør mere tid til andet i jeres organisation.
Mere kontrol
Øjeblikkelig kontrol over alle fakturaer uanset status giver dig godt overblik, hurtigere godkendelse og fleksible månedsafstemninger.

Med Palette vil vi kunne fordoble antallet af leverandørfakturaer uden behov for ansættelse af mere personale!
Finn Rune Kristiansen, CFO, 4Service Gruppen AS

Elektronisk fakturahåndtering
Vores løsning til fakturahåndtering er moderne og velforberedt til fremtidens behov. Attester jeres fakturaer fra alle typer enheder – fra mobiltelefon til tablet. Hvorfor overhovedet godkende? Opret regel for automatisk kontering og attestering af tilbagevendende fakturaer. På den måde får I tid til mere underholdende og værdiskabende arbejdsopgaver.
- Reducer omkostningerne med op til 80 %
- Spar tid igennem automatisering
- Adgang overalt
Bedre kontrol og hurtigere procedurer
Med digital fakturahåndtering samles alle indgående fakturaer på ét sted. Procedurerne automatiseres i videst mulige omfang, når det er muligt, uanset hvilket format fakturaen leveres i – e-faktura, scannet papirfaktura eller PDF sendt via e-mail. Det bliver enkelt at søge efter en faktura, se hvor i virksomheden, den befinder sig, og kontrollere dens status.

Systemet er selvlærende, og vi slipper for at skulle opfinde den dybe tallerken hver dag. Det indebærer, at vi får tid tilovers til andre ting
Eva Petré Rege, reskontrochef, Coor Service Management

Indkøbssystemer og ordrematchning
Hvis virksomheden håndterer tusindvis af leverandørfakturaer hver måned, er det en god idé at løfte automatiseringen til næste niveau. Med vores helhedsløsning til purchase-to-pay automatiseres også indkøb, aftaleadministration, ordrematchning og udlæg.
- Frigør ressourcer inden for økonomi og indkøb
- Reducer dine indkøbsomkostninger
- Skab effekt på bundlinjen
Attester indkøbsordren – ikke fakturaen
Med vores løsning bliver det enkelt for personalet at bestille de rette varer, fra den rette leverandør og til den rette pris. Den webbaserede grænseflade kan sammenlignes med en moderne webshop. Attester indkøbsordrerne, hvorefter systemet automatisk matcher fakturaen, der efterfølgende kan overgå til betaling med det samme. Du opnår kontrol over omkostningerne, allerede inden de opstår, og eliminerer dobbeltarbejde.
Kunder









