Customer Service Manager

Vil du have eksperthjælp, så du kan udnytte Palette optimalt, eller har du behov for en ekstra ressource, som kan hjælpe dig med at konfigurere systemet?

We have a dedicated person at Palette. Our Service Manager assists us in optimizing the system which has resulted in efficiency gains and large time savings. It's a good concept which has facilitated my work a lot.

Özlem Sener, System Administrator at PEAB Support, Sweden

Customer Service Manager hos Palette

Hvad gør en Customer Service Manager (CSM)?

Før man kan blive CSM hos Palette, kræves der omfattende viden om Palettes løsning men også lang erfaring inden for effektivisering af økonomiske processer, projektledelse og konfiguration af software.

CSM bliver din dedikerede systemekspert…

CSM fungerer som din dedikerede kontaktperson i Palettes organisation, når du har behov for hjælp eller rådgivning. Vores kunder skal kunne effektivisere deres interne processer optimalt, og her kan CSM hjælpe med vigtig viden og eksempler på “best practise”. Du har regelmæssigt møder med din CSM, hvor du kan drøfte fremtidige udviklingsarbejder eller tilpasninger.

…og en ekstra ressource

CSM kan også fungere som projektleder ved større forandringer, f.eks. opgraderinger eller tiltag til ny funktionalitet til en eksisterende løsning. CSM-tjenesten udformes i overensstemmelse med kundens ønsker og kan således have lidt forskelligt indhold. Nogle af vores kunder vil primært have rådgivning vedr. udnyttelse af systemet, mens andre har brug for ekstra ressourcer med henblik på at gennemføre løbende ændringer og konfigurere systemet. CSM er en abonnementstjeneste, der skræddersys ud fra jeres ønsker og behov.

Indkøbsordre og faktura i samme system

Customer Service Manager - fordele:

  • En dedikeret kontaktperson hos Palette
  • Seniorekspertise til optimering af forretningsprocesser
  • Ekstra ressourcer til konfiguration i systemet
  • En tjeneste, der udformes efter dine ønsker