Integration i Dynamics AX

Integration til Dynamics AX

Download faktaark om integration i Dynamics AX

Udfyld dine oplysninger, så sender vi dig et uddybende faktaark om, hvordan vores integration mellem Palette og Microsoft Dynamics AX fungerer. Palettes løsning af elektronisk fakturahåndtering og purchase-to-pay er specialdesignet til integration i dit eksisterende økonomisystem.

EN AX Integration sheet

AX integration sheet download English form
  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Hurtigere fakturahåndtering til Dynamics AX

Med Palette reducerer du håndteringstiden for en leverandørfaktura markant gennem en digital proces med automatiseret workflow. Andre virksomheder, som anvender Palettes løsning, kommer ofte ned på syv dage – nogle gange helt ned på to dage – fra modtagelse til slutgodkendelse af en faktura. Via vores gnidningsfri integration overføres fakturainformationen direkte til Dynamics AX til betaling.

Håndtér leverandørfakturaer med Palette og få:

  • Lukket regnskabet i tide
  • Leveret korrekte finansielle rapporter
  • Bugt med forsinkede betalinger og rykkergebyrer
  • Forbedret relationen til dine leverandører
  • Givet godkenderne et enkelt og brugervenligt værktøj
  • Mere tid til værdiskabende arbejdsopgaver

Spar tid og penge med automatiseret fakturahåndtering

Palettes løsning til elektronisk fakturahåndtering eliminerer tidskrævende manuelt arbejde, samtidig med at den samlede håndtering af leverandørfakturaer går hurtigere. Systemet automatiserer processerne for kontering og godkendelse med udgangspunkt i jeres virksomhed og jeres arbejdsplads.

Automatiseret matching

Palettes avancerede matchingmotor gør det muligt at matche fakturaer mod fx indkøbsordrer, hvilket effektiviserer håndteringen yderligere. Vi ser eksempler på virksomheder, hvor 90 % af fakturaerne håndteres uden manuel berøring takket være automatisk matching mod indkøb, kontrakter eller reference.

Godkend fakturaer via mail og mobil

Med vores mobile interface kan du og dine kolleger enkelt og hurtigt godkende fakturaerne, uanset hvor de befinder sig. I gennemser og godkender fakturaer direkte i en mail eller via mobilen.

Digitalt godkendelsesflow

Med et hurtigere godkendelsesflow bliver det enklere at betale fakturaerne til tiden. Du slipper for unødige omkostninger såsom rykkergebyrer eller morarenter. På længere sigt styrker du også relationen til leverandørerne. Det baner vejen for, at du kan forhandle bedre aftaler og rabatter, når du altid betaler til tiden!

Øget kontrol og bedre prognoser med digital fakturahåndtering

Palettes løsning effektiviserer arbejdet med kreditorer og en række andre funktioner.

Optimer dit cashflow

Den data, du indsamler i fakturahåndteringsløsningen, giver dig mulighed for bedre økonomiske rapporter, som kan bidrage til at optimere din virksomhed, fx forbedring af cashflow og forecasting af fremtidige udgifter. Når du har samlet alle fakturaer i et digitalt system, kan du nemmere søge i dem, uanset hvilken status de har. Det bliver altså muligt at øge kontrollen med dine fremtidige udgifter, herunder indirekte indkøb og tjenester.

Gør indkøbsprocessen bedre

Palettes løsning indeholder et indkøbsmodul, hvor din organisation kan foretage indirekte indkøb via en portal, som vel bedst kan sammenlignes med en brugervenlig webshop.

Vejen til en mere effektiv hverdag

Reducer omkostningerne

Et moderne og skybaseret system til fakturabehandling reducerer omkostningerne med op til 80% og frigør mere tid til andet i jeres organisation.

Hurtigere arbejdsgang

Palette effektiviserer hele arbejdsgangen fra, at leverandørfakturaen kommer ind, til at den konteres og registreres i økonomisystemet.

Godkend fakturaer online

Med vores system opnår du enkelt adgang på og uden for kontoret. Godkend dine fakturaer på computeren, tabletten eller telefonen.